emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 536, 26. avgust 2010.

Penzioneri kao ciljna grupa

Igra na sigurno

Autor: Vesna Lapčić

Penzije čine trećinu ukupnih mesečnih prihoda domaćinstava u Srbiji. Sve više kompanija obraća se penzionerima jer broj starih raste i oni čine sve značajniji deo populacije, kako u svetu tako i u Srbiji. Pored toga, marketinški stručnjaci veruju da su oni lojalni potrošači koji nisu skloni čestim promenama

„Sutra je velika akcija, deset posto popusta za penzionere“, „Povoljna bela tehnika, penzionerima uz poslednji penzioni ček 15 posto popusta“, „Od septembra aranžmani u Bugarskoj namenjeni penzionerima“.

Ovo su samo neke od reklamnih poruka koje poslednjih meseci prodavci raznih proizvoda i usluga, trgovci, apotekari, škole stranih jezika, upućuju najstarijim građanima. I ne čudi jer su oni armija potrošača koja broji 1,6 miliona ljudi. Pošto su njihova primanja jako niska, prosečna penzija u Srbiji je 19.785 dinara, a raspon se najčešće kreće od 8.000 do 21.000 dinara, popusti, povoljna roba, akcije su svakako nešto što te potrošače najviše zanima.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: