emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 544, 21. oktobar 2010.

Ponašanje kompanija na društvenim mrežama

Cenzura je ravna samoubistvu

Autor: Snežana Krivokapić

Ne radi na Internetu ništa što ne bi želeo da tebi neko radi, poručuju stručnjaci za komuniciranje na Internetu. To znači da najbolje kompanijske preporuke za korišćenje društvenih medija sadrže veoma malo instrukcija, i to onih koje zaposlenima govore da vode računa da ne prave „gluposti“ online, da komuniciraju kad imaju šta da kažu, to jest napišu, i da poštuju sagovornika

Nedavno se Splitska banka pohvalila kako je prva koja je ovih dana podigla svoju Facebook-stranicu.

Istovremeno su je mediji i virtuelna zajednica pokudili jer je prva koja je svojim zaposlenima pojasnila kako se koristi ta društvena mreža. Tako je uputstvo namenjeno za internu upotrebu procurelo u online i offline javnost, pa smo saznali, između ostalog, da korisnici te društvene mreže koji istovremeno primaju platu u banci na stranici Splitske banke smeju „lajkovati“ (od eng. like - sviđati) statuse ili postove samo ako ih je objavila banka.


Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: