emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 544, 21. oktobar 2010.

Tomas Er, generalni direktor MTV Adria

Muzika čini svet boljim

Autor: Ivana Radmilac Đurđić

Foto: Saša Čolić

Dobrim domaćim pesmama, kvalitetnim spotovima, ali i zanimljivim porukama, muzička televizija može pokušati da dokaže da Srbija nije samo zemlja huligana i ekstremista

Jedan hrvatski nedeljnik je, analizirajući muzičku scenu u regionu, zaključio da će, ako MTV Adria nastavi da se razvija, doći do muzičkog rata te televizije i Pinka za srca mladih.

Ali, mi ne planiramo da ratujemo. Našli smo u mladim, urbanim, ambicioznim, „kul“ ljudima svoju tržišnu nišu, u kojoj ćemo ostvarivati novi prihod, a ne oduzimati nacionalnoj televiziji njene oglašivače, kaže Tomas Er, generalni direktor MTV Adria. Ta televizija u Srbiji postoji od 2005, ali grupa investitora koja je 2008. otkupila franšizu za njeno emitovanje krenula je od početka i po novom biznis-planu namerava da iskoristi to svoje, u Srbiji još ne veliko, parče tržišta.


Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: