Volim brend, živim za brend 3
U okviru treće po redu akcije „Volim brend, živim za brend“ rekapituliraće se prethodna decenija, pa će u fokusu biti brendovi i ličnosti koje su obeležile prvu deceniju XXI veka.
Marketing konsultant Dejan Šapić, kao organizator, ovom akcijom želi da skrene pažnju da su od 2000. godine u Srbiji počele da se dešavaju promene u tržišnim komunikacijama. Dolaskom stranih firmi, prihvaćena su pravila koja vladaju u razvijenom svetu, u marketing se sve više ulaže, i što je najvažnije radi se planski i strateški uz nezaobilazna istraživanja tržišta.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.Objavi:
Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: