emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 540, 23. septembar 2010.

Volim brend, živim za brend 3

U okviru treće po redu akcije „Volim brend, živim za brend“ rekapituliraće se prethodna decenija, pa će u fokusu biti brendovi i ličnosti koje su obeležile prvu deceniju XXI veka.

Marketing konsultant Dejan Šapić, kao organizator, ovom akcijom želi da skrene pažnju da su od 2000. godine u Srbiji počele da se dešavaju promene u tržišnim komunikacijama. Dolaskom stranih firmi, prihvaćena su pravila koja vladaju u razvijenom svetu, u marketing se sve više ulaže, i što je najvažnije radi se planski i strateški uz nezaobilazna istraživanja tržišta.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: