Nagrada direktoru korisničkog servisa Telenora u Srbiji
Direktor korisničkog servisa Telenora u Srbiji, Tatjana Manojlović, jedan je od dobitnika nagrade „Šampioni u industriji kontakt centara“ koju svake godine dodeljuje vodeće svetsko udruženje Contact Center.
„Korisnički servis bio je visoko na listi Telenorovih prioriteta od samog početka našeg poslovanja u Srbiji. Bio nam je potreban i novi kontakt centar. Želeli smo da napravimo svestrano i jednostavno rešenje i izađemo u susret potrebama naših pripejd i postpejd korisnika. Krajem 2007. Proradio je novi centar sa izuzetnim tehničkim unapređenjima i mogućnostima za razvoj. Za taj posao bila je zadužena kompanija Algotech koja ima bogato iskustvo u zemljama regiona. Primenjena su rešenja koja koriste vodeći svetski kontakt centri, da bi Telenor svojim klijentima obezbedio neprekidan servis - podršku operatera i govornog automata“ kaže dobitnica nagrade Tatjana Manojlović.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: