emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 611-612, 16. februar 2012.

Negativna kampanja

Niske strasti na prazan stomak

Autor: Nenad Milosavljević

Do određene granice, negativna kampanja je motivaciona i zbog toga je uvek ima, ali preko toga nanosi štetu stranci koja se njome bavi. Ako je kredibilitet napadača upitan, antikampanja može da ojača poziciju onog drugog, zbog čega se afere i dezinformacije uglavnom i plasiraju preko „neimenovanih izvora“

Saopštenje Demokratske stranke u kom je glavni politički oponent Tomislav Nikolić okarakterisan kao politička kukavica bez ikakve ideje i hrabrosti neke je podsetilo na obračune kakvima je svojevremeno pribegavao Slobodan Milošević, dok su drugi samo konstatovali da stižu izbori.

Mnogima je u oči upalo i to što je to saopštenje pročitano u udarnim terminima velikih medija, ali veći deo onih oguglalih i pritisnutih sopstvenim problemima taj detalj nisu ni uočili.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: