Priprema se prodaja najpoznatijih srpskih brendova u vlasništvu Danube Foods Group
Opet tuđe, a naše
Emg
Autor: Marica Vuković
Foto: Branislav Ješić
Nekoliko najkvalitetnijih i najpoznatijih srpskih robnih marki ponovo će menjati vlasnika, a porez na tu transakciju najverovatnije neće biti plaćen u Srbiji. Brendovi će ostati domaći, kao što će i njihovi novi vlasnici opet biti stranci ili skriveni domaći tajkuni koji zbog poreskih olakšica posluju preko off-shore firmi u egzotičnim zemljama
Radi se o najavljenoj preprodaji četiri kompanije iz sastava Danube Foods Group, a to su Imlek, Subotička mlekara, Knjaz Miloš i Bambi-Banat, čija se ukupna vrednost procenjuje na više od milijardu evra.
Vlasnik te grupacije je holandsko-britanska firma Salford. Kompanija upravlja investicionim fondom koji reorganizacijom i ulaganjem u kupljene kompanije podiže njiihovu vrednost i prodaje ih posle optimalnih investicionih ciklusa. Salford je u Srbiju došao 2003. i od tad je za kupovinu firmi Danube Foods Group potrošio 200 miliona evra i više od 200 miliona evra u njih investirao, a očekivana dobit od prodaje kontrolnih paketa akcija koje poseduje u tim firmama je najmanje duplo veća od investicija.
Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: