Poslovna etika
Lideri na ispitu
Emg
Autor: Stevan Veljović
Foto: Branislav Ješić
Razvoj etičnog poslovanja u tranzicionim zemljama motivisan je, pre svega, željom da se privuku investitori, ali i nastojanjem kompanija da imaju lojalne potrošače i privuku najbolje radnike. Kupci očekuju od prodavaca da ih neće prevariti, a najbolji zaposleni neće da rade u firmama od kojih ih je sramota
Tokom devedesetih, poslovne ljude koji su se brzo bogatili pratio je glas da etiku i biznis ne mešaju.
I još gore, da su zato uspešni. Da odvajanje etike i biznisa nije samo ostatak prošlosti govori to da se o odnosu preduzeća prema radnicima najčešće govori kad „legnu na prugu“, a o pravilima na tržištu posle određenih afera i skandala. Uobičajeno je da etičko poslovanje u zemljama u tranziciji pokreću, prema rečima Gerija Edvardsa, međunarodnog stručnjaka za organizacionu i poslovnu etiku, želja da se privuku strani investitori, ali i briga kompanija da imaju lojalne kupce i privuku najbolje radnike.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: