emg home
RSS
Ekonom:east magazin

Ekonom:east magazin, Broj 531, 22. jul 2010.

Uticaj uličnih protesta na turističku sezonu u Grčkoj

Rušenje nacionalnog brenda

Emg

Autor: Nikos Arvanites

Foto: Beta

Ukoliko turisti budu trpeli više nego što se sada maltretiraju, zbog štrajkovima povremeno obustavljenog saobraćaja, na putu do željenog letovališta, Grčka bi na duže vreme mogla da izgubi status evropske turističke sile, ali i važan izvor prihoda, jer turizam generiše bezmalo petinu bruto domaćeg proizvoda te zemlje

Politički protesti sindikata, levičarskih i anarhističkih organizacija i javnih službi ugrožavaju, pre svega, imidž Grčke kao turističke sile u Evropi, a samim tim mogao bi da utiče i na pad profita od turizma ove godine, što može biti loš znak za naredne sezone.

Masovni protesti u Atini i Solunu utiču na formiranje nepovoljnog stava turista o bezbednosti, ali i uslugama u Grčkoj. Kome to može da odgovara? Pre svega onima koji računaju na onu narodnu “što gore to bolje”, kao i onima koji priželjkuju pad sadašnje vlade i raspisivanje novih izbora, ali i odbacivanje obaveza koje je Grčka preuzela prema Međunarodnom monetarnom fondu i Evropskoj uniji.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: