Iz dnevnika knjigovođe (11): Građani kao državini potrošači
Promena sedišta u osam koraka sa 23 papira
Autor: Božidar Andrejić
U medijima i u propagandnim najavama, pa čak i u tumačenjima zakona sve u vezi sa vođenjem firme je brzo i lako. U praksi, međutim, sve izgleda drugačije. Odnosno suprotno. Beležimo primere koji su na rubu humora, a zapravo izazivaju na plač i čupanje kose
Da država radi u interesu građana kao njihov javni servis – jedna je od najvećih savremenih laži u nas.
Pre bi se reklo da ona koristi svoj monopol i u tom domenu – kao proizvođač potreba građana, koje potom pretvara u zakonske obaveze. Posle sve to lepo naplati čak i u slučajevima kad građani i nisu imali te potrebe, a još manje želeli te obaveze.
Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.Objavi:
Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: