Koliki je uticaj privrednih klubova u Srbiji
Kolo bez kolovođe
Autor: Katarina Marković
Foto: Branislav Ješić
Nijedan privredni klub trenutno nema dominantan uticaj na političku elitu. Pošto su mali efekti obraćanja za pomoć nadležnim institucijama, čelnici domaćih poslovnih asocijacija okrenuli su se javnim nastupima. S obzirom na to da su toj strateškoj alatki pribegli kada su potrošili sva druga sredstva, da se zaključiti da okretanje javnosti ipak smatraju znakom slabosti
U ovom trenutku, akteri domaćih privrednih klubova ne znaju šta bi pre, da li da proslave ili da se slatko isplaču.
Uzmu li u obzir učestalost sastanaka sa premijerom, ministrima ili državnim sekretarima, ne pamte članovi domaćih asocijacija bolja vremena. Odu li pak korak dalje, pa snagu svog glasa procene po tome na koliko su zabeleženih apela isti ti zvaničnici stavili svoj pečat, polako gube samopouzdanje.
Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: