Uticaj krize na poverenje u banke
Verni uprkos nepoverenju
Autor: Olivera Bojić
Više od polovine ispitanih u Srbiji ne bi promenilo banku u kojoj ima otvoren račun, dok je oko 27 odsto njih jako vezano za “svoju” banku. Na lojalnost klijenata najviše utiču tekući računi, ljubaznost službenika i kamatne stope, a najmanje izgled ekspozitura, kartice, on-line bankarstvo, krediti i računi sa oročenim depozitima, pokazalo je ispitivanje kompanije Synovate
Globalna finansijska kriza poljuljala je poverenje ljudi u banke i značajno je uticala na njihovo mišljenje o bankarskom sistemu.
Ipak, klijenti širom centralnoistočne Evrope i Bliskog istoka ostali su prilično lojalni svojim finansijskim institucijama, pokazalo je istraživanje globalne kompanije Synovate.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: