emg home
RSS
Bankar magazin

Bankar magazin, Broj 43-44, 01. jul 2010.

Uticaj krize na poverenje u banke

Verni uprkos nepoverenju

Autor: Olivera Bojić

Više od polovine ispitanih u Srbiji ne bi promenilo banku u kojoj ima otvoren račun, dok je oko 27 odsto njih jako vezano za “svoju” banku. Na lojalnost klijenata najviše utiču tekući računi, ljubaznost službenika i kamatne stope, a najmanje izgled ekspozitura, kartice, on-line bankarstvo, krediti i računi sa oročenim depozitima, pokazalo je ispitivanje kompanije Synovate

Globalna finansijska kriza poljuljala je poverenje ljudi u banke i značajno je uticala na njihovo mišljenje o bankarskom sistemu.

Ipak, klijenti širom centralnoistočne Evrope i Bliskog istoka ostali su prilično lojalni svojim finansijskim institucijama, pokazalo je istraživanje globalne kompanije Synovate.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: