Humane banke
Profit po meri gladnih
Autor: Ivana Radmilac Đurđić
Nisu sve banke nastale da bi pohranjujući i pozajmljujući tuđi novac profitirale. Neke postoje da bi sadržajem svojih „sefova“ sačuvale, omogućile ili ulepšale nečiji život
Jedno od popularnih pića u Japanu je majčino mleko koje se prodaje odraslim ljudima pakovano u tetrapak.
U ostatku sveta nema tog pomalo nastranog luksuza. Ako je neka majka i spremna da svoje mleko koje ne popije njena beba da, onda ga svakako ne daje odraslim ljudima nego deci kojoj iz različitih razloga ovaj napitak nije dostupan. Danas kad je vreme dojilja prevaziđeno, ovo mleko se donira u banke mleka gde se biološki ispituje, pasterizuje, zamrzava i distribuira deci kojoj je to potrebno.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: