emg home
RSS
Bankar magazin

Bankar magazin, Broj 43-44, 01. jul 2010.

Humane banke

Profit po meri gladnih

Autor: Ivana Radmilac Đurđić

Nisu sve banke nastale da bi pohranjujući i pozajmljujući tuđi novac profitirale. Neke postoje da bi sadržajem svojih „sefova“ sačuvale, omogućile ili ulepšale nečiji život

Jedno od popularnih pića u Japanu je majčino mleko koje se prodaje odraslim ljudima pakovano u tetrapak.

U ostatku sveta nema tog pomalo nastranog luksuza. Ako je neka majka i spremna da svoje mleko koje ne popije njena beba da, onda ga svakako ne daje odraslim ljudima nego deci kojoj iz različitih razloga ovaj napitak nije dostupan. Danas kad je vreme dojilja prevaziđeno, ovo mleko se donira u banke mleka gde se biološki ispituje, pasterizuje, zamrzava i distribuira deci kojoj je to potrebno.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: