emg home
RSS
Preduzeće

Preduzeće, Broj 88, 15. septembar 2010.

Kako pridobiti najstarije potrošače

Popustom na penzionere

Autor: Vesna Lapčić

Penzioneri su lojalni potrošači kojima je cena robe najznačajnija prilikom kupovine. U radnje ih privlače popusti, akcije, ali i ljubaznost podavaca. Pošto većina ima niska primanja, uglavnom kupuju osnovne životne namirnice i jeftinu garderobu

U poslednje vreme mnoge kompanije se marketinškim porukama i ponudom obraćaju penzionerima.

Nije ni čudo jer čine armiju potrošača koja broji 1,6 miliona ljudi, doduše sa malim, ali opet redovnim i sigurnim primanjima. Pored toga broj starih raste i oni čine sve značajniji deo populacije kako u svetu tako i u Srbiji. Penzije, inače, čine, prema statističkim podacima, 31 odsto ukupnih mesečnih prihoda domaćinstva u Srbiji.


Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: