Fidelinka
Zaokret ka pekarstvu
Autor: Ana Krajnc
Foto: Dragan Milošević
Prema rezultatima GfK istraživanja, sa oko 60 odsto stalnih potrošača, kompanija se nalazi na prvom mestu na tržištu testenina i brašna u Srbiji
Fidelinka je u poslednjih sedam meseci prisutna na domaćem tržištu sa novim brendom kafe-pekara Bread&Co. U projekat je, kako kaže Predrag Vučetić, zamenik generalnog direktora za komercijalne poslove Fidelinke, dosad investirano oko 500 hiljada evra, a trenutno postoje objekti na tri lokacije u centru Beograda i jednoj u Subotici.
Do kraja 2009. godine Fidelinka planira da otvori još oko 50 objekata širom Srbije, ali i u regionu.
Vučetić kaže da je ta kompanija u pekarstvo u poslednje dve godine uložila oko tri i po miliona evra, u mlinarsku proizvodnju oko 600.000 evra, dok je u planu još jedna velika investicija - otvaranje fabrike za pekarsku proizvodnju blizu Beograda, u koju će biti uloženo više od dvadeset miliona evra.
Fidelinka je akcionarsko društvo u kome dominantan procenat imaju tri strane kompanije, dve ruske i švajcarska kompanija Mineko, firma iz oblasti agrarne i prehrambene proizvodnje, čiji je vlasnik srpski biznismen Dimitrije Aksentijević. Početkom oktobra Fidelinka je otvorila javnu ponudu za dokapitalizaciju.
Kompanija planira emisiju još 200.000 akcija. Cena akcije za postojeće akcionare koji će imati pravo preče kupovine iznosiće 3.800 dinara, a za sve ostale investitore 4.200 dinara. U prethodnih godinu dana vrednost akcije ove kompanije je uvećana za oko tri i po puta.
Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: