Konferencija EMG: CEFTA sporazum i tržište robe široke potrošnje u jugoistočnoj Evropi
Trening za prvu ligu
Autor: Ivana Radmilac Đurđić, Biljana Korica Vukajlović
Foto: Dragan Milošević
Dok političari iz Srbije hvale dosadašnje rezultate sporazuma, predstavnici vlada drugih zemalja članica i sami privrednici ne dele njihov optimizam
Zona slobodne trgovine CEFTA nije frižider za zemlje koje neće skoro ući u Evropsku Uniju, već trening i priprema za ovu integraciju, rekao je Božidar Đelić na konferenciji Ekonomist medija grupe posvećenoj ovom sporazumu.
Potpredsednik Vlade Srbije smatra da su zemlje regiona shvatile da se ne smeju orijentisati samo na jedno, zapadnoevropsko tržište, pa je to razlog što ekonomska saradnja između zemalja članica raste godišnje po stopi od 37 odsto. Za Srbiju je CEFTA po rečima Jasne Matić, državnog sekretara za ekonomske odnose sa inostranstvom u Ministarstvu za ekonomiju i regionalni razvoj, drugo najvažnije tržište posle EU.
Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: