Marijana Agić-Molnar, generalna direktorka agencije GfK
Čekovi se vraćaju u modu
Autor: Vesna Lapčić
Sve više ljudi, prema istraživanju agencije za istraživanje tržišta GfK, prestaje da koristi kreditne kartice, a smanjena je i tražnja za dugoročnim kreditima. S druge strane, čekovi građana i debitne kartice sve su popularniji. Banke će se truditi da pojednostave pojedine usluge i da povećaju transparentnost
Da li se ponašanje potrošača u pogledu finansijskih usluga promenilo u poslednjih godinu dana?
Marijana Agić-Molnar: Manja kupovna moć uslovila je manje trošenje, a veću štednju i odricanja. U veće investicije i kredite ulazi se samo kad je neophodno, ako je, na primer, auto baš dotrajao ili je stambeno pitanje nerešeno. Korisnici bankarskih usluga osim nižih kamata i provizija, bi voleli da te finansijske institucije budu malo fleksibilnije u pogledu rokova za plaćanje rata. Sve više klijenti traže da banke pokažu da uvažavaju lične potrebe i mogućnosti svog klijenta.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: