emg home
RSS
Preduzeće

Preduzeće, Broj 84, 15. maj 2010.

Milanka Vučić, direktorka predstavništva Privredne komore Srbije u Frankfurtu

Kako do nemačkog tržišta

Autor: Olivera Bojić

Nemačko tržište je veoma zahtevno i probirljivo, potrošač traži da su svi komadi iste veličine i oblika. Voće i povrće pored osnovnog kvaliteta mora da zadovolji po boji, mirisu i ukusu, ali i po izgledu

Nemački privrednici zainteresovani su za sve vrste robe koje srpsko tržište može da ponudi, od sirovina, preko smrznutog voća do finalnih proizvoda u mašinskoj, metalnoj, tekstilnoj ili ITC industriji.

Pored toga, preduzeća iz Srbije mogu da ponude svoje usluge, kao što su podizvođački projekti u oblasti gradnje i montaže u okviru sporazuma o detašmanskom angažovanju (poseban vid poslovne saradnje između firmi iz jedne države koji izvode radove u drugoj zemlji) koji je bilateralno potpisan između Nemačke i Srbije, kaže na početku razgovora za Magazin Preduzeće, Milanka Vučić, direktorka predstavništva Privredne komore Srbije u Frankfurtu.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: