Marko M. Đorđević, komunikolog i izdavač
Postoji bolji svet od Fejsbuka
Autor: Nenad Zorić
Foto: Dragan Milošević
Mediji u potpunosti gospodare našim životima i ljudi su od aktivnog subjekta postali objekt civilizacije, te zato izdavaštvo nije biznis već je u vremenu dominacije medijskog spektakla, trivijalizacije svega i tabloidizacije svesti, njegova uloga da sačuva duhovnost
Stabilan. Fizički i mentalno. Nema potrebe da stavlja kamenje u džepove (kako ga ne bi odneo vetar) niti kamenčiće u cipele (da mu ne bi bilo previše ugodno).
Ne voli sve što vole mladi, ali voli da sanjari. Televizor gotovo da ne uključuje, ali je više nego dobro informisan. Čest je gost luksuznih restorana, ali podjednako dobro uživa u kafanama sa kariranim stolnjacima i čašama za špricer „od dva deci“.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: