emg home
RSS
Preduzeće

Preduzeće, Broj 84, 15. maj 2010.

Marko M. Đorđević, komunikolog i izdavač

Postoji bolji svet od Fejsbuka

Autor: Nenad Zorić

Foto: Dragan Milošević

Mediji u potpunosti gospodare našim životima i ljudi su od aktivnog subjekta postali objekt civilizacije, te zato izdavaštvo nije biznis već je u vremenu dominacije medijskog spektakla, trivijalizacije svega i tabloidizacije svesti, njegova uloga da sačuva duhovnost

Stabilan. Fizički i mentalno. Nema potrebe da stavlja kamenje u džepove (kako ga ne bi odneo vetar) niti kamenčiće u cipele (da mu ne bi bilo previše ugodno).

Ne voli sve što vole mladi, ali voli da sanjari. Televizor gotovo da ne uključuje, ali je više nego dobro informisan. Čest je gost luksuznih restorana, ali podjednako dobro uživa u kafanama sa kariranim stolnjacima i čašama za špricer „od dva deci“.


Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.

Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.

Korisničko ime: Šifra: Zapamti me

Zaboravljena šifra?


Objavi:

Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine

Unestite tekst komentara: