(Ne)zanimljiva imena kompanija
Sa Tresibabom se ne osvaja svet
Autor: Ivana Radmilac Đurđić
Foto: Dragan Milošević
Ime kompanije trebalo bi da bude „zapaljivo“, da skrene pažnju, izazove smešak, ali ne i grohot kod mušterije ili poslovnih partnera. Da ne bi razmišljali o tom nijansiranju, preduzetnici obično idu na najjednostavnije i najmanje kreativne varijante, pa se dešava da i po hiljadu firmi ima slično ime
"Ako ja ne mogu da izvezem svoju robu u Hrvatsku, kako će tek onaj kom se firma zove Četnik", priča jedan preduzetnik.
Jeste vlasnik iskoristio svoje prezime za ime kompanije, ali trebalo je dvaput da razmisli kako će ga dočekati deca nosilaca partizanske spomenice ili susedi u regionu. Ni Derviš iz Vršca nije baš opšteprihvatljiv naziv za firmu iz Srbije. Baronšped jeste pamtljivo ime, ali asocira na „baronisanje“, pa „na prvo slušanje“ ne uliva poverenje da će roba biti prevezena na vreme.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: