Bilbordi
Table bez poruke
Autor: Vesna Lapčić
Foto: Branislav Ješić
Reklamiranje na bilbordima u proseku je oko 30 odsto jeftinije nego prethodne godine, a kompanije ih zakupljuju na sve kraće periode. Pored toga što ih nije lako izdati, naplata je još teža. Vlasnici reklamnih panoa primećuju da se manje oglašavaju saloni i proizvođači nameštaja i trgovinski lanci
Paši Stoking, samohranoj majci troje dece iz SAD, toliko je bio potreban posao da nije žalila novac i postavila je oglas na bilbordu pored autoputa u Konektikatu.
Na njemu je bila fotografija i poruka „Zaposlite me!“, a zainteresovani su na raspolaganju imali i njenu e-mail adresu. Ona je ideju o oglasu na bilbordu dobila od jednog sunarodnika iz Milvokija, koji je uradio istu stvar i dobio nekoliko ponuda za posao. Takav vid oglašavanja postao je popularan i u Srbiji, pa su bilbordi donedavno nicali kao pečurke posle kiše, gde god je to bilo moguće.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: