Osvajanje bugarskog tržišta
Desetak privrednika iz Srbije se prošle nedelje našlo na otvaranju najvećeg supermarketa Piccadilly u Bugarskoj, u vlasništvu Delta holdinga, ne bi li razmotrili kakve su mogućnosti za plasman robe.
Oni ističu da im je zbog postojanja trgovca iz Srbije na bugarskom tržištu prodaja robe u toj zemlji olakšana, ali da nije dovoljno samo staviti proizvod na policu, već da treba i uložiti u njegovu promociju. Direktor Piccadillyja Aleksandar Čamparević kaže da su u toj trgovini već zastupljeni domaći proizvođači. Tako se na rafovima mogu naći proizvodi Baninija, Centroproizvoda, Metalca, ali i Deltinih kompanija Danubius, Yuhor.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.Objavi:
Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: