Otvoren Sajam brendova
12. februar 2009. | 12:47 15:38
Izvor: EMportal
Danas je u Beogradu otvoren Sajam brendova, Brand fair, koji će trajati do 14. februara.
"Sajam podstiče takmičarski duh, kreativnost i neguje različitosti", rekao je na otvaranju ministar trgovine u usluga Slobodan Milosavljević.
Milosavljević je izjavio da su u bužetu za ovu godinu obezbeđena minimalna sredstva za projekat nacionalnog brenda Srbije. "Za ovu godinu, zajedno sa sredstvima NIP-a, predviđeno je 50 miliona dinara i s tim novcem je moguće zadržati samo započete aktivnosti, ne proširiti i učiniti neki značajniji pomak", kazao je Milosavljević.Milosavljević je naglasio da kvalitetniji brend Srbije znači i jaču pregovaračku poziciju vezanu za Kosovo i mnoga druga pitanja, ali i doprinos konkurentnosti srpskih proizvoda i ubrzanje evropskih integracija.
Predsednik Privredne komore Srbije Miloš Bugarin kazao je da Sajam brendova omogućava proizvođačima i potrošačima da poboljšaju komunikaciju i kontakt. Kako je kazao, konkurentnost je prioritetni zadatak te komore. Glavni gost Sajma je marketinški mag Skot Bedberi, tvorac krilatice Just Do It, koji je rekao da, imajući u vidu ekonomsku krizu, nikada nije bilo značajniji trenutak da se ulaže u razvoj brendova, bez obzira na to čime se kompanije bave.
Zlatni pokrovitelj je kompanija Mozzart, a na sajmu učestvuju mnoge kompanije, između ostalih Telekom Srbija, Prokupac, Jaffa, Bi voda.
Organizator sajma je Mass Media International.
Objavi:
Del.icio.us
Digg
My Web
Facebook
Newsvine
Komentari (0)
Unesite tekst komentara: