Srpski "fanki" preduzetnici
Oni ne odustaju
Autor: Jelena Jovanović
Ko kaže da je „fanki“ poslovanje novotarija sa Zapada i da to ne postoji u Srbiji? Po definiciji Jonasa Riderstralea i Kjela Nordstroma, autora jedne od najprodavanijih knjiga o poslovanju u XXI veku „Fanki biznis“, to je posao koji je poseban, autentičan, hrabar, moćan, preteran i lucidan. To ne važi samo za Silicijumsku dolinu, globalni preokret zahvatio je i one okrenute starim vrednostima, tradiciji i umetnosti, gostoljublju i etno strani Srbije
„Fanki biznis“, odnosno Manifest novog poslovnog doba, kako stoji u podnaslovu, napisala su dva švedska doktora ekonomije u želji da objasne svetu kako posao baš treba da je zabavan i da se tek kad živimo svoje, a ne tuđe snove, postiže dugoročan uspeh, udružen sa zadovoljstvom i praćen profitom koji je posledica, a ne cilj.
U superkonektovanom svetu prosek nikad ne pobeđuje, a budućnost pripada onima koji se ne boje da rizikuju i stvaraju nova pravila. To znači da se ne drže starih obrazaca, već smišljaju nove proizvode i usluge i prave nešto novo, pre njih neviđeno i nepoznato.
Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: