Upravljanje kategorijama
Upoznaj, pa vladaj
Autor: Stevan Veljović
Foto: Dragan Milošević
Pažljivijim praćenjem navika potrošača i prilagođavanjem njegovim zahtevima dobavljač i trgovac mogu da, umesto da podižu prodaju pojedinačnih brendova, povećaju promet cele kategorije proizvoda tako da sve tri strane budu zadovoljne
Kad podizanje prometa usled velike konkurencije i ukrupnjavanja na tržištu postane veoma težak zadatak, trgovinski lanci i njihovi dobavljači nalaze se pred izborom da pokušaju da povećaju marže na račun partnera ili da zajednički nastoje da ubede potrošača da troši više, raznovrsnije i češće.
Drugo rešenje ima više šansi da ostavi sve tri strane zadovoljne, ali je moguće samo ako se prvo zadovolje interesi kupca. Upravljanje kategorijama (category management) je koncept maloprodaje u kom dobavljač i trgovac sarađuju kako bi povećali prodaju određene kategorije robe prilagođavajući ponudu navikama kupaca.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: