Poslovni prostor
Kupiti ili iznajmiti
Autor: Ivana Radmilac Đurđić, Olivera Bojić
Foto: Dragan Milošević, Branislav Ješić
Dok strane kompanije mahom biraju da budu zakupci poslovnog prostora, domaćima je najam nužno zlo dok ne steknu dovoljno za kupovinu sopstvenih prostorija. Nekada je bolje uložiti novac u posao nego zarobiti ga u nekretninu
“Daj čoveku vlasništvo nad pustinjom i pretvoriće je u baštu; daj mu višegodišnji zakup bašte i pretvoriće je u pustinju”, rekao je jednom Artur Jang (iz kompanije Ernst and Young).
Ljudi vole da poseduju kuće, automobile, kancelarije, da budu sigurni da im ih niko ne može oduzeti i da sa svojim vlasništvom mogu raditi šta požele. Razumljivo je to za Srbiju, gde ugovor ne znači mnogo, pa vlasnik poslovnog prostora može iznenada da odluči da otvori svoju firmu, proda ili isti prostor izda svom prijatelju, pa zakupca istera na ulicu. Onda zakupac sa njim na sud, pa šta bude. Sve i da se na kraju izbori za svoja prava, potrošiće vreme i energiju koje se moglo utrošiti na biznis.
Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: