Finansijski brendovi
Što vrednije to uglednije
Autor: Vesna Lapčić
Na domaćem tržištu, prema određenim istraživanjima građana, Komercijalna i Intesa banka se smatraju najboljim, dok najvredniji brend na svetu ima britanska banka HSBC. Stručnjaci ističu da imidž kao i snaga određene institucije imaju izuzetno važan uticaj na klijente i njihove odluke, posebno kada je reč o nekim uslugama kao što je, na primer, štednja
Imidž finansijskih institucija, njihovo poslovanje, pa i vrednost brendova značajno utiču na potrošače pri izboru banke, osiguravajuće kuće, lizing kompanije.
Tokom krize ugledi pojedinih finansijskih institucija su do te mere bili narušeni da im je pretila propast, ne samo zbog kapitala koji su izgubile, već i nepoverenje klijenata. Na domaćem tržištu, imidž finansijskih institucija je značajan, posebno za određene usluge kao što je štednja. Onog trenutka kad procuri vest da neka banka, na primer, ima probleme sa poslovanjem, građani, zbog lošeg iskustva iz prošlosti i straha, pohrle po svoju štednju. Istraživanja pokazuju da je za izbor banke u koju će neko položiti depozit, imidž presudan.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: