Visa: Mladi nezadovoljni medijima u Srbiji
26. februar 2010. | 14:45
Izvor: Emg.rs
Čak 73 procenta mladih u Srbiji smatra da su teme koje su za njih važne slabo zastupljene u medijima, 20 procenata veruje da mediji razumeju interese mladih, ali se time ne bave kroz svoje sadržaje, dok samo sedam odsto ispitanika smatra da mediji u Srbiji potpuno razumeju potrebe i interese mladih, pokazalo je istraživanje kompanije Visa u okviru projekta Visa mladi lideri.
Istraživanje u kojem je učestvovalo 400 ispitanika uzrasta od 18 do 27 godina, pokazalo je da su mladi u Srbiji predstavljeni kroz dva stereotipa, kao ljudi koji vole da izlaze i zabavljaju se ili kao netolerantni huligani. Nasuprot tome, većina ispitanika želela bi da budu viđeni kao ambiciozni, vredni i kreativni pojedinci koji planiraju da ostanu u Srbiji i tu ostvare svoje ambicije.
Na pitanje koje su to teme koje bi oni voleli da vide u medijima, većina ispitanika je izrazila želju da pročita članke na temu kako pronaći posao i kako rukovoditi novcem, zatim da dobije savet o napredovanju u karijeri ili da pronađe izvore stipendija za dalje školovanje. Osim toga, većina učesnika bi volela da u medijima može da pronađe informacije o novim svetskim trendovima i tehnologijama, o mogućim jeftinijim putovanjima, kao i kulturnim događajima u inostranstvu.
Istraživanje je pokazalo da čak 60 odsto ispitanika koristi internet u cilju informisanja o trenutnim događanjima i finansijskim pitanjima, ali i da bi komunicirali sa prijateljima. Petnaest odsto ipak radije koristi tradicionalne medije, dok 25 odsto koristi i jedne i druge. Više od 55 odsto učesnika ovog istraživanja internet koristi svakog dana, a samo tri odsto je izjavilo da internet ne koristi uopšte.
Prva konferencija Visa mladi lideri održana je krajem juna 2009. godine.
Komentari (0)
Unesite tekst komentara: