Promet Delta Maxija 57 milijardi dinara (VIDEO)
22. oktobar 2009. | 13:54
Izvor: EMportal
Delta Maxi je od januara do septembra ostvario promet od 57 milijardi dinara, što je rast od 15 odsto u odnosu na isti period prošle godine, rekao je Dragan Filipović, generalni direktor tog trgovinskog lanca.
On je na konferenciji za novinare dodao da je rast u zemljama regiona u kojima taj trgovac posluje 17 odsto, a ostvaren je promet od 255 miliona evra.
U ovoj godini otvoreno je 17 novih objekata i zaposleno 449 osoba, a do kraja godine je planirano otvaranje pet trgovina u kojima će biti zaposlena 191 osoba.
„Nismo do kraja zadovoljni brzinom razvoja jer je on bio proteklih godina mnogo brži“, kazao je Filipović.
Rast prodaje u Delta Maxiju u prvih devet meseci zabeležili su svi proizvodi sem tekstila, koji je imao pad od osam odsto, i elektronike, koja se prodavala 20 odsto manje nego u isto vreme lani.
Filipović je istakao da je kompanija Delta Maxi u artikle investirala 9,5 miliona evra.
„Nema dana da makar neki artikal nije na promociji. Na sniženju su proizvodi koje potrošači svakodnevno kupuju“, rekao je on.
Filipović je istakao da je novi format, Tempo Express, koji nudi najniže cene, postigao dobre rezultate. „Otvorili smo osam takvih objekata, a do kraja godine biće otvorena tri. U tim radnjama 50 odsto asortimana su privatne marke Delta Maxija“, kazao je on.
Rajko Mandić, direktor Delta Maxi Srbija, rekao je da privatne marke učestvuju s 15 odsto u prodaji i da potrošači kupujući tu robu mogu uštedeti i do 20 odsto.
Živanko Radovančev, generalni direktor Mlekoprodukta, koji proizvodi jednu od Deltinih privatnih marki, objasnio je da je takav proizvod jeftiniji jer se povećava proizvodnja prave se uštede u marketingu i pregovaranju s trgovinskim lancima.
Dragan Filipović je rekao da je taj trgovinski lanac još u junu rešio probleme s dugovanjima dobavljačima i distributerima. On je takođe naglasio da nije bilo pomena o prodaji bilo kog dela holdinga Delta američkom investicionom fondu Blackstone.
„Ranije je saopšteno da u narednih pet godina može da se nađe partner koji bi omogućio brži razvoj trgovinskog lanca, ali s druge strane možemo nastaviti i samostalno da poslujemo“, objasnio je Filipović.
Komentari (0)
Unesite tekst komentara: