Deloitte: TV i radio ostaju dominantni mediji
18. februar 2010. | 14:47
Izvor: EMportal
Više od 90 odsto TV programa i više od 80 odsto audio sadržaja potrošači će u 2010. konzumirati putem klasičnog emitovanja na televiziji i radiju, a ne putem interneta, kako je poslednjih godina predviđano, pokazalo je istraživanje konsultantsko-revizorske kuće Deloitte Trendovi u medijima 2010.
Iz kompanije Deloitte očekuju da će u 2010. televizijsko oglašavanje na globalnom nivou vredeti oko 180 milijardi dolara, a internet oglašavanje oko 63 milijarde dolara.
„Televizijsko oglašavanje ima udeo od 80 odsto u ukupnih prihodima od oglašavanja i taj trend će se nastaviti i u ovoj godini“, rekao je Dejan Ljuština, viši menadžer u Sektoru za poslovno savetovanje u toj kompaniji prilikom predstavljanja istraživanja.
On je rekao i da će udeo potrošnje na online oglašavanje u svetu porasti sa deset odsto, koliko je iznosio krajem 2009. na 15 odsto do kraja 2011. Procene u Srbiji su da online oglašavanje ima udeo od svega jedan odsto, a očekuje se godišnja stopa rasta od 26 odsto.
Komentari (0)
Unesite tekst komentara: