Šoškić: Važno je Telekom prodati transparentno
24. mart 2010. | 06:46
Izvor: Tanjug
Ekonomista Dejan Šoškić izjavio povodom najavljene prodaje kapitala Telekoma da je ključni zadatak u tom postupku da se proces prodaje obavi transparentno i uz maksimizaciju prihoda, a da taj novac bude korišćen za podizanje privrednog potencijala zemlje na duži rok.
Šoškić je objasnio da pod tim misli na gradnju infrastrukture, odnosno autoputeva, obilaznicu oko Beograda i druge infrastrukturne projekte koji mogu da podignu privredni kapacitet.
Šoškić je podsetio na to da je Telekom već privatizovan, 1997, i zbog toga je ključna stvar da se proces prodaje obavi transparentno.
"Verujem da je pred nama višemesečni proces koji bi trebalo da bude organizovan na način koji neće otvoriti bilo kakva pitanja po osnovu toga da li jeste ili nije urađen adekvatno", ocenio je Šoškić, podsećajući da bi najavljenim modelom prodaje država trebalo da ostane delimični akcionar kao što su sada mali akcionari i zaposleni u Telekomu.
Komentari (0)
Unesite tekst komentara: