Veštine savremenog poslovanja - emocionalna inteligencija
Srce u službi napretka
Autor: Biljana Vitković
Istraživanja su pokazala da je emocionalna inteligencije za poslovni rezultat važnija od svih ostalih liderskih veština i karakteristika. Statistika pokazuje da čak 90 odsto ljudi s visokom produktivnošću ima visoki koeficijent emocionalne inteligencije dok, s druge strane, samo petina neproduktivnih radnika ima izražen visok „emocionalni koeficijent“. U biznisu, EQ je posebno značajan za liderstvo, timski rad i potrošački servis
Procenjuje se da danas najveći uticaj na kompletno poslovanje u svetu imaju emocije.
One predstavljaju silu koja proizvodi najrazličitija dela. Emocije mogu zaposlene podići do maksimalnog nivoa u određenoj profesiji ili ih oboriti do samog poslovnog i životnog dna, u zavisnosti od načina kontrole koju nad njima imaju.
Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: