Bihevioralna ekonomija 7
Živeo homo psyhologicus!
Autor: Andrijana Mušura
Ekonomisti i preduzetnici koji zanemare ljudsku psihologiju propustiće veliki deo tržišnog kolača. Kompanije koje su prepoznale da ne treba delovati protiv ljudske prirode, već uzimajući je u obzir, uveliko su profitirale. To znači da treba prihvatiti činjenicu da je ljudsko odlučivanje 70 odsto emocionalno i 30 odsto racionalno
Na kraju, pozabavićemo se konkretnim primerima primene u području menadžmenta, marketinga, ali i štednje i korupcije.
Imate li problema s naplatom ili obavljanjem posla na vreme, pada li motivacija kako vreme odmiče? Uprkos dobrim namerama, ljudi plaćaju veliki danak upravo zbog odlaganja, što je sistemski problem. Događa se da u trenutku emocija kratkoročno preuzme kontrolu i čovek zaboravlja na dugoročnu obavezu. Isto je i s brigom za zdravlje, vežbanjem ili štednjom.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: