Kreiranje imidža kompanija i brendova
Pakovanje poverenja
Autor: Vesna Lapčić
Pre kreiranja imidža brenda moraju biti određene ciljne grupe i istražene njihove potrebe. Tek potom proizvod izlazi na tržište i uz marketing i PR počinje kreiranje njegovog imidža. Put do dobrog “imena” je skup. Novac je neophodan za istraživanja, distribuciju i marketing. Za stvaranje velikih i vrednih brendova potrebne su decenije
Kakav osećaj kod potrošača neki brend želi da izazove, odnosno šta je njegova poruka, prvo je pitanje pre no što se krene na dug put kreiranja njegovog imidža.
Prethodno bi se trebalo naoružati strpljenjem i novcem jer napraviti željeni imidž za određeni proizvod ili firmu nije jeftino. I zaboraviti na filozofiju “odvrni-zavrni”, odnosno da je uspeh moguće postići sporadičnim marketinškim kampanjama. Takav koncept je jedan od sedam smrtnih grehova odnosa s javnošću, misli Sem Blek, jedan od najvećih PR-stručnjaka.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: