Trendovi
Privatnost na internetu
Deca više nemaju strah da otkriju svoju privatnost na internetu, pokazala je anketa istraživačkog instituta „Opinion meters“ objavljena povodom Svetskog dana bezbednijeg interneta. Anketa je pokazala da 67,5 odsto dece uzrasta od 10 do 16 godina ne okleva da razmeni informacije vezane za svoju e-mail adresu, a 23,6 procenata čak i svoju poštansku adresu. Osim toga, roditelji su, kao i njihova deca, skloni da otkrivaju lične informacije - mejlove (91,8 odsto), datum rođenja (85,7 odsto), poštansku adresu (74,7 odsto), fotografije (51,3 odsto) ili CV (33,5 odsto). U Srbiji, Ministarstvo za telekomunikacije i informaciono društvo će nastaviti akciju za bezbednost dece na internetu obučavanjem nastavnika i pedagoga od 1. marta.
Finansijska obuka
Osam poslovnih banaka u Srbiji i Narodna banka Srbije pokrenuće sredinom februara besplatne radionice na kojima će građani moći da dobiju savete kako da na najbolji način planiraju i upravljaju ličnim finansijama. Radionice će voditi volonteri zaposleni u bankama uključenim u projekat. Planirano je da svakoj radionici prisustvuje 20 do 25 polaznika i da ih se održi ukupno 20 najpre u Beogradu, a zatim i u Novom Sadu i Nišu. U projektu učestvuju Erste banka, Banka Intesa, Societe Generale, Piraeus banka, Eurobanka EFG, KBC banka, Credit agricole i Hypo Alpe adria banka.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: