Stanko Radić, Grand motors
Siguran lonac koji tiho pišti
Autor: Katarina Marković
Foto: Dragan Milošević
U svoj prvi „ford“ seo je još kao trinaestogodišnjak. U stvari, bio je to očev „ford maverick“ iz sedamdesetih koji je u početku vozio po parkovima i parkinzima. Do danas je ostao veran istom automobilskom brendu. Dok vozi novi terenac, „ford kugu“, poštuje pravila, ali, ipak, voli da ponekad iz njih iskoči. Ne ugrožavajući nikog oko sebe, naravno
Kupovina automobila teška je melodrama u kojoj ništa nije prepušteno slučajnosti.
„Prvo što se gleda jeste kako je kupac došao, peške ili autom, potom kojim se autom dovezao, velikim ili malim, da li je došao sam ili sa decom, ima li psa i vozi li ga u autu…“. Ovako Stanko Radić, direktor Grand motorsa, objašnjava kako prodavac posmatra kupca i pre nego što se pojavio na vratima prodajnog salona. Da bi u čitavoj situaciji uspeo da poentira tako što će prodati kola, trgovac, tvrdi Radić, mora biti vrstan psiholog.
Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: