Novi marketinški koncepti
Brzina na ceni
Autor: Vesna Lapčić
Prošla su vremena kad su oglašivači imali ogromne budžete, trošili pare naokolo i čekali da takav postupak bude uspešan. Zapravo, kraj je doba „plati, raširi poruku i moli se“. Proizvođač sad prvo mora da prepozna svoju ciljnu grupu, zainteresovane za njegov proizvod, uslugu ili ideju. Individualizacija poruke je u ovom trenutku najvažnija. Pored toga, najnovija istraživanja pokazuju da je pažnju potrošača potrebno privući za 6,5 sekundi
Kad nema krize, vlada stanje mirovanja, umiranja. Kriza podstiče akciju, traži izmene.
Kriza je izvor ideja i kreativnih rešenja, kaže Jernej Repovš, kreativni direktor lanca agencija JWT i Hill&Knowlton. I Albert Ajnštajn je rekao da su krize dobre za ljude i države. Prosto teraju na promene, a jedan od razloga je i što se sve menja pa i ponašanje potrošača, a i budžeti koje su kompanije spremne da izdvoje u marketinške svrhe.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: