Poslovne vesti
Promena na čelu SIEPA
Božidar Laganin novi direktor
Vlada Srbije je za novog direktora Agencije za strana ulaganja i promociju izvoza (SIEPA) imenovala Božidara Laganina, dosadašnjeg državnog sekretara Ministarstva telekomunikacija i informacionog društva, koji je ranije bio i savetnik za strana ulaganja u toj instituciji i specijalni savetnik direktora. U saopštenju agencije SIEPA se navodi da je Vlada prihvatila ostavku dosadašnje direktorke Vesne Perić, koja se odlučila da napusti tu funkciju i kao razlog navela “zasićenje posle sedam godina provedenih u Agenciji, te želju da potraži nove profesionalne izazove, pre svega u privredi”.
ProCredit banka
Seminari za male privrednike
ProCredit banka je održala prvi edukativni seminar u Beogradu za male preduzetnike o temi “Komunikacija i delegiranje - preduslovi uspešnog poslovanja”. Na seminaru je istaknuto da se svako drugo preduzeće suočava sa padom tražnje za svojim proizvodima, a svako treće ima problem u naplati potaživanja. Preduzeća u Srbiji se slabo kotiraju po inovativnosti, ali su uprkos teškim vremenima i uz podsticaje uspela da prežive. ProCredit banka, kako bi ohrabrila privrednike u unapređenju poslovanja odrganizovaće tokom juna seminare u Kragujevcu, Subotici, Novom Sadu i Nišu.
Hypo Alpe Adria banka
Automobili za narodne kuhinje
Direktor korporativnih komunikacija Hypo Alpe Adria banke Rade Šević uručio je u okviru humanitarne kacije Hrana za sve, ključeve četiri automobila jugo predstavnicima Crvenog krsta iz opština Vladičin Han, Doljevac, Majdanpek i Sjenica. Uz pomoć automobila, 1.300 korisnika narodnih kuhinja lakše će dobijati obroke. Osim toga, ima mnogo korisnika narodnih kuhinja koji su stari, bolesni ili žive daleko od grada. “Imamo mnogo starih i nepokretnih, pa smo organizovali i omladinu da njima nosi hranu. Automobil će nam dobro doći i toliko nam je neophodan da bismo mogli da pomognemo siromašnim građanima, da im svaki dan dostavimo bar topli obrok”, rekao je sekretar Crvenog krsta Sjenice Murat Karišik.
McCann Erickson PR
Dve nagrade
Žiri Društva Srbije za odnose sa javnošću dodelio je dve nagrade McCann Erickson Public Relations. Online video igra “Keks na keks” kompanije Bambi-Banat proglašena je za najinovativniji PR projekat u Srbiji u 2009, a Borislav Miljanović osnivač McCann Erickson Public Relations osvojio je titulu za lični doprinos u oblasti komunikacija. Nagrada u kategoriji Inovativna primena novih tehnologija osvojena je jer kroz video igricu posetilac veb sajta mogao da upravlja proizvodnjom i pakovanjem keksa. Samo u prvih mesec dana ona je odigrana preko 35.000 puta.
PRijem
Executive Group PR agencija godine
Agencija Executive Group po treći put je osvojila prestižnu nagradu za Agenciju godine koju dodeljuje Društvo Srbije za odnose s javnošću. Nagrađena su četiri, od ukupno osam projekata koji su ušli u finale ovogodišnjeg konkursa PRiznanje, a koje je Executive Group realizovao sa svojim klijentima u prošloj godini. Društvo Srbije za odnose s javnošću dodelilo je pojedincima i organizacijama godišnja priznanja za izuzetna dostignuća u oblasti odnosa s javnošću na tradicionalnom skupu stručnjaka iz ove oblasti PRijem. Agencija Executive Group odnela je i ove godine pobedu u kategoriji „Agencija godine“, čime je potvrdila titulu koju je osvojila 2007. i 2009. godine, kao i priznanja za četiri projekta u tri kategorije.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: