SAP World Tour 2010
Iz krize u novu ekonomsku realnost
Autor: Ana Krajnc
Foto: Branislav Ješić
Inovacije, ulaganje u zaposlene i donošenje najboljih poslovnih odluka uz pomoć savremenih tehnologija, osnove su dobre strategije za kompanije koje žele što lakši prolazak kroz ekonomsku krizu, poruka je konferencije SAP World Tour 2010. održane 2. juna u Pozorištu na Terazijama u Beogradu
Čemu treba da se nadaju i da li se nazire kraj svetske krize, pitanja su na koja odgovor iščekuju mnoge kompanije.
Les Hayman, ambasador softverske kompanije SAP je kroz svoje predavanje na SAP-ovoj godišnjoj konferenciji pokušao prisutne da navede na drugačije razmišljanje, rekavši da je došlo vreme da kompanije prestanu da pričaju o ekonomskoj krizi, jer ona svakako ima svoj kraj. Prema njegovim rečima, ono što kompanije moraju da shvate je da se, i kad taj kraj dođe, neće automatski vratiti na period pre tri, četiri godine.
Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: