Šta klijenti zameraju finansijskim institucijama
Striktni rokovi i dugački redovi
Autor: Vesna Lapčić
Foto: Branislav Ješić
U trenutku kada su realne zarade niže, a gubitak posla svakodnevica, klijenti misle da bi finansijske institucije trebalo da se prilagode novim okolnostima, odnosno da tolerišu probijanje rokova za otplatu rata od nekoliko dana i smanje zatezne kamate. Potrošači bi voleli da imaju ličniji odnos sa svojom bankom i da im se nude usluge krojene po njihovoj meri. Predstavnici tih finansijskih institucija odgovaraju da je započela era „nove etike“ u poslovanju i da će korišćenje proizvoda biti pojednostavljeno
Pošto je dobio poruku banke da mu je plata legla na račun, Dušan P. je krenuo u kupovinu.
Želeo je da iznenadi devojku za rođendan i kupi joj sat. Kada je prodavac pokušao da provuče karticu aparat je zapištao, na slipu je pisalo da nema dovoljno novca. Dušan P. je stajao začuđen. Rekao je prodavcu da pokuša ponovo jer su ga iz banke obavestili da je plata legla na račun. Aparat je ponovo zapištao, poruka je bila ista.
Da biste pročitali besplatan članak, dovoljno je da imate otvoren osnovni nalog na EMG
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: