Nagrade za domaće privrednike
Lažne lovorike
Autor: Ivana Radmilac Đurđić
Ne postoji taktika za osvajanje nagrade na nekom konkursu. Ili kompanija radi „za svoj groš“ kako bi unapredila poslovanje, pa kao rezultat za dobru ideju, pametno ulaganje, kvalitetne međuljudske odnose dobije i nagradu ili, jednostavnije, tu nagradu kupi. Ipak, nisu sve nagrade koje privrednici u Srbiji dobijaju na prodaju, bez obzira na to što mnoga preduzeća nemaju nameru uopšte da konkurišu za bilo kakvo priznanje verujući da se unapred zna ko će biti nagrađen
Organizator dodele „prestižnih“ nagrada za privrednike poziva vlasnika jedne domaće kompanije sa lepom vešću – njegova firma je ušla u uži izbor za dobitnika glavne nagrade.
Slavlje u kompaniji, nije mala stvar, dobro su poslovali, pa je to još i neko sa strane primetio. Sutradan, iz službe marketinga organizatora manifestacije, stiže poziv i ugovor o godišnjem sponzorstvu. Kraj euforije za „naivnog“ preduzetnika. Neko jeste prepoznao uspeh, ali kao priliku da se i sam o njega „ogrebe“.
Da biste pročitali članak, morate biti pretplatnik.
Prijavite se svojim korisničkim imenom i šifrom da biste pristupili ovom tekstu.
Komentari (0)
Unestite tekst komentara: